Isnin, 5 April 2010

~pHysio LaGi~


Assalamualaikum Wbt...
Dah lama tak bercerita tentang aina kat sini...
Sebenarnya takde idea nak share..
.
Hari ni pegi physio lagi...
Memandangkan ayahnya aina kena thumbprint (punch in) pukul 8.30 am
Pukul 8am kitaorang dah keluar rumah..
Biasanya kalau fisio mula pukul 10am, ayah aina akan berpatah balik
mengambil kami selepas punch in, tapi memandangkan
dah jadi cam 2,3 kali kerja..
(jarak pergi balik lebih kurang 1 jam)
maka terpaksalah aina bangun awal2 pagi...
mengamuk dia, malam semalam dah tido lambat...
pagi pulak kena bangun awal...

Dah 2 kali sesi jugak Puan Siow takde...
Dah digantikan dengan seorang therapis lelaki...
Nama dia pun ku tak tahu siapa...
Cam tak best pulak asyik bertukar2 orang...
Sib baik hari ni aina ceria je...
Aktivitinya biasalah asyik disuruh bangun, duduk...
aktiviti yang aina selalu buat...
Nampaknya kena pergi jugak sesi Gerak Kerja ni...
Sebab nampak aina tak fokus dengan apa yang disuruh...
Lupa pulak tadi nak bawak reference letter dari Paed ke OT...
Kot la boleh mintak tarikh ke...
Aisey...

Khamis, 1 April 2010

~oRanG bArU~

Assalamualaikum wbt...
Dalam duk sibuk melayan tag, FB, RH...
Terlupa nak update tentang kehadiran orang baru...
Baru2 ini, adik ipar saya telah selamat melahirkan puterinya yang pertama...
Anak buah baru yang ke-18...
Maknanya anak2 sedara saya dah ada seramai 18 orang...
That's mean tahun ni, kene sedia duit raya lebihlah nampaknya...


Namanya NUR NAZIFA AFRINA BINTI ZUKHAIRI...
Hari ini baru berusia 20 hari...
Tapi saya belum berkesempatan untuk melihatnya...
Mungkin hujung bulan depan saya akan pulang ke kampung...
InsyaAllah, kalau berkesempatan...

Selasa, 30 Mac 2010

~ tAg dAri kElly cHiA~

Salam semua...
Dapat tag lagi...
Kali ini datangnya dari Kelly Chia, yang dah lama tak bagi homework...
Mari kita tengok hasilnya....

*
*
*
1) ADAKAH ANDA MERASA ANDA H0T?
Hehehe.. oh yess!!!
Sudah semestinya saya hot, maklumlahkan...
cuaca sekarang ni kan panas...
*
*
*
2) UPLOAD WALLPAPER PC/LAPTOP YG ANDA GUNA SKRG?

pakai wallpaper ni...
tak gheti nak upload cam Kelly wat tu...

3) CERITA PASAL GAMBAR INI?
My lovely doter...
suka senyuman dia dalam pic ni...

4) KALI TERAKHIR MAKAN PIZZA?
Tahun lepas kot...
dah lama tak makan Pizza...
Suka Shakey's pizza...

5) LAGU TERAKHIR AKU DENGAR?
Nanana... TV3...
Lagu tema TV3 laa...

6) APA ANDA BUAT SAMBIL MELAYANI TAG INI?
Tengah layan Buletin Utama...

7) SELAIN NAMA SENDIRI, ANDA DIPANGGIL DENGAN NAMA?
"Yang" oleh suamiku...
Aina belum pandai panggil aku "Ibu"...
8) TAG LAGI 5 ORANG YANG ANDA NAK...

9) SIAPA ORANG NOMBOR 1 BAGI ANDA?
~ seorang rakan RH dan FBku...
~ Mummy kepada Alya...

10) KATAKAN SESUATU PADA ORANG NOMBOR 5?
~ Fiza, u r Supermom...
~ Stop crying and be strong k...

11) NOMBOR 3 ADA HUBUNGAN DENGAN SIAPA?
~ hmmm... mummy kepada arry dan molly
n wife to someone yang ganteng and romantic...

12) KATA2 CINTA UNTUK ORANG NO.4?
Friendship Forever...

13) BERIKAN 5 YANG ANDA TAHU TENTANG ORANG YANG TAG ANDA?
~ Isteri kepada Muhamad Daniel Chia
~ Mummy kepada Daniesh dan Daniey
~ Rakan RH dan juga FBku...
~ Tinggal kat Klang...
~ Sangat2 supportive orangnya...

Itu saja untuk kali ini...
Sape2 yang kena tag tu, rajin2 lah yer...
Terima kasih...