Sabtu, 14 November 2009

Takde Title..

Ku sebenarnye tak berkesempatan nak bercerita tentang family dan juga anak kesayanganku, Nur Aina Farhana. Klu nak bercerita tentang anakku itu, fuh.. memang berjela2 la karanganku ini. Time sekolah dulu, aku selalu score A dlm karangan. Tp tulah, aku tak sempat nak mengarang, asyik berebut mouse je ngan si kenit tuh.. aku menaip , dia pun nak menaip sama.. aku pegang mouse, alih2 dia dah jdkan mouse aku sbgai telipon lak siap sembang gak lagi.. Ni dia dh siap tarik aku suh angkat nak duk atas pangku, nak main komputer.. hehehe..

Aku sebenornya tak reti malu sebenonye nak bercerita tentang diri sendiri & family ni.. Almaklumlah haku ni kan pemalu tak tau malu orangnye.. hehehe.. Lgpun, tak cukup ilmu g, nak kena gali dulu pada yg expert.. tu pasal ku tak jemput sesape jengok blog aku. Malu weh... Halamak!! Budak ni dah tarik2 lg.. terpaksa la stop dulu..

Tiada ulasan: