Sabtu, 27 Mac 2010

~H0t MAma AwARDs~

1) Bagi ucapan terima kasih pada siapa yang bagi award ni dan postkan dalam blog:
Thanks a lots to eyta@hotmama kerana telah menyerahkan
award ini kepada saya...

2) Listkan tarikh lahir anak yang first dan seterusnya letakkan sekali nama anak yang ke 2, 3, 4 dan seterusnya:
Anak saya baru sorang...
Lahir pada 01 Julai 2007..
Diberi nama Nur Aina Farhana binti Razali..
Nama ini dipilih sejak anak saya dalam kandungan lagi.. 

3) Sesiapa yang pregnant boleh letak gambar pregnant: 

Masa preggy dulu saya tak pernah bergambar..
Tak terfikir pun nak amik gambar..
Sekarang ni menyesal la pulak sebab takde gambar2 kenangan
masa pregnant..

4) Serahkan award ni pada sesiapa yang anda rasa hot mama:
Award ini saya serahkan kepada  semua mommies blogger
yang menjadi follower saya...
Anda semua adalah h0t Mama...
Terima kasih...


Tiada ulasan: