Sabtu, 9 Januari 2010

Neurosurgeon Appointment

 wajah ceria

Tanggal 3 Jan 2010 adalah tarikh temujanji Aina dengan pakar neuro di HUSM, Kubang Kerian, Kelantan.1hb tu kitaorg dah gerak balik ke Terengganu. Perjalanan dari Melaka ke Terengganu mengambil masa kira-kira 6 jam. Stay 1 malam kat umah mak, esoknya kami gerak ke Kubang Kerian, Kelantan. Perjalanan mengambil masa kira-kira 5 jam. Sampai di Kubang Kerian kira-kira pukul 5 ptg, terus check in hotel dan rehat je la.. Malam tu sempat jugak shopping kat Wakaf Che Yeh.. Sempat ler sambar 2 helai baju.. hehehe..

3hb Jan 2010, lepas sarapan kami terus bergegas ke HUSM, cam biasalah cari2 parkir takde je terpaksalah parkir kat luar je. Boleh dikatakan setiap masa kat HUSM ni parkir nya sentiasa penuh. Pastu amik no. giliran dan duduk menunggu kira-kira setengah jam diorang dah panggil masuk..Patient pun tak ramai sebab kebanyakkan yang menunggu pun adalah golongan dewasa.. Pakar neuro kat HUSM pun ramai gak..
antara yang menunggu

Nampaknya doktor berpuashati dengan perkembangan Aina. Pasni doktor bagi tarikh tahun depan pulak untuk check up yang seterusnya. Alhamdulillah, pasni takdelah kami kejap-kejap datang Kelantan ni.. bukan apa, terlalu jauh dan bajet pun nak kena ada jugak.. Perjalanan yang jauh amatlah meletihkan..

Sekalung ucapan terima kasih kami sekeluarga ucapkan kepada doktor Zamzuri & team. Jasa baik doktor, nurse, dan staff2 di HUSM tak dapat kami balas. Sampai jumpa lagi tahun depan InsyaAllah..

ice coffee in the jug

Sebelum bertolak balik ke Terengganu, sempat le singgah minum kejap di D'Village Cafe yang terletak berhadapan dengan HUSM. Pasni tak datang lagi, tahun depan pulak ler...

Tiada ulasan: