Isnin, 1 Februari 2010

Aina dan Cermin...


Anak dara sorang ni takleh jumpa cermin. 
Tengoklah aksinya, kalau jumpa cermin je.. macam2 stail dia buat. 
Hihihi.. dia pun nak melawa jugak, betulkan rambut lah, betulkan baju lah, pastu ketawa sorang2..
Masa ni kat Parkson, 
tengah saya duk belek2 handbag kat Carlo Rino tu, 
sempatler ayah dia snapkan gambo nih...hihihi..

7 ulasan:

saSha a.K.a MumYalya berkata...

ehehe..pandai aina..siap ade gaya lagi ;p

nuyue berkata...

eehhhh..
kecik2 dah pandai melawa
ikut gaya saper ni yer?

Eyta@hot mama berkata...

Salam Sue..
Comel2...Aina ada gaya jadi model cilik ni..nak je ku peluk2 budak ni..

fisa othman berkata...

alahai comel nya aina...hehee dh pndai posing ye...;)

Lady of Leisure berkata...

comelnya aina... beraksi depan cermin ..
:)

Naimatul Hafizah Nor Rodin berkata...

pandai aina....cute jer..

sue79 berkata...

sasha,nuyue,eyta,fisa,lady & fiza..

camtu ler gaya dia klu tengok cermin.. klu ada sikat siap dia sikat rambut dia sekali pastu belek2 muka, betulkan baju.. meniru aje,, ikut sape klu bukan ibu dia.. ;)