Ahad, 7 Februari 2010

Tag ABC...

pinjam nana punyer jigsaw puzzle

Ayakkkkkkkkk, kena tag sudah..
Tag ini datangnye daripada umisofie, yang telah mencabar 
kawan2 dan juga para pengikutnya untuk menyahut cabaran ini.. 
Alah, sonang kacang aje ni, mesti buleh buat punyer.. hihihi

Apa khabar sume?
Buat pe tu?
Cepatnya masa berlalu, kan? Sedar tak sedar
Dah masuk bulan Februari 2010
Esok dah hari Isnin..
Fikirkan masa depan..
Gambaran masa depan?
Hanya Allah maha mengetahui..
Inginku putar masa lalu,
Jika boleh.......,
Ku ingin menjadi lebih baik dari sebelum ini
Lebih2 lagi bila usia semakin
Menginjak dewasa
Namun apakan daya
Owh tidak!!!
Peluang hanya datang sekali
Qada' dan qadar dari Nya ku terima
Rezeki tidak datang bergolek
Susah dan senang..
Tetap harus diharungi..
Untuk mencapai,
Visi dan misi
Walaupun bercerai badan..
Xpdc ini tetap diteruskan..
Yang pasti,
Zaman remajaku dah berlalu ...
Kuang kuang kuang !!!

huhuhu.. berpeluh jugak nak siapkan tag ni.. Ntah hape2 la yang aku merepek nih, kan? So, pada kengkawan yang lain, ada berani? Jom sahut cabaran ini...


8 ulasan:

saSha a.K.a MumYalya berkata...

wah..cara sue jawab tag ni selamba jer..banyak idea..ehehe :p

sue79 berkata...

penat gak perah otak ni, naik juling jap biji mata hihihi...

Lady of Leisure berkata...

wah kreatifnya..

Naimatul Hafizah Nor Rodin berkata...

wah! kreatif sgt.
suka saya baca!

sue79 berkata...

lady n fiza,
tqvm.. zaman sekolah2 dulu selalu buat puisi, jiwang karat jugak la dulu.. ingatkan bakat tu dah hilang.. hehehe...

nuyue berkata...

suka baca
semua pakat dut buat tag ABC
otak ku beku lagi..huuuaaawww.

sue79 berkata...

nuyue,
buatler.. tag ni best sangat..

L@n@ berkata...

waduh .. bila la lana ade time nak buat tag nih tah .. btw salute la yang ..