Jumaat, 11 Jun 2010

~Jalan-jalan~

Tempat : Melaka River Cruise, Taman Rempah
 Hari : Sabtu yang lepas

Melaka River Cruise

Beli tiket di sini ye.
Masa ni dah lengang, dah pukul 11 lebih..

tak pernah naik walaupun sekali...

Melaka dah ada ni, lepas ni tak payah susah2 
menghadap jammed kat Bandar Hilir nun. Dah lama saya tak
ke Bandar Hilir, tak kuasa nak bersesak-sesak kat sana. 
Tapi benda alah ni masih belum beroperasi...

si kocik ni suka benar berjalan, bukan main
jauh lagi dia berjalan. Bila berhenti siap mengamuk2 lagi.
Oh ya! tiang kat belakang tu adalah tiang monorel...

3 ulasan:

saSha a.K.a MumYalya berkata...

akak..entry kita cerita yg sama..haha..river cruise jugak :p
hehe :p

Lady of Leisure berkata...

wah biar betik melaka dah ada train cam lrt tu ye bagusnya...

Sueriani Ali berkata...

saSha...
hahaha.. tu ler pasal ;p

Lady...
Melaka maju 2010 katakan...