Khamis, 3 Jun 2010

~tAg dARi UmiSofie~

Terima kasih kepada umisofie kerana sudi mengetag saya, lama jugak saya tak layan tag2 ni...
1. Apa yang anda buat bila dapat tahu member anda tikam anda dari belakang?
- saya akan menjauhkan diri darinya atau face to face dengannya, tengok keadaan jugak... biasanya saya jenis malas nak memanjangkan hal2 yang remeh temeh ni...

2. 6 orang di hati anda...
- ibu saya
- suami saya
- anak saya
- Adik beradik saya
- kaum keluarga
- kawan2 saya


3. Anda rasa anda comel?
- Subjektif...

4. Single or taken?
- bersuami dan beranak satu

5. Blog yang anda suka
- blog kawan2 dan family mereka
- blog tentang penyusuan susu ibu
- blog2 resepi
- blog tentang keibubapaan
- blog tentang kehidupan

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?
- Kemas jugaklah, tapi sejak ada aina ni, perabot dah tak tersusun dan teratur...

7. Lagu terakhir yang anda dengar
- Pergilah ayu... OST Syahjihan...

8. Last text message
- Mesej kat suami balik kerja kul brp ari ni...

9. Last phone call
- mu hubby

10. Hari terakhir anda menangis
- Ntah, tak ingatler...

11. 5 favourite colour
- purple
- blue
- pink
- green
- merah

12. Orang terakhir YM
- takde YM dan tak reti berYM

13. Game paling anda suka.
- selalu layan Fishville kat FB tapi skrg ni rasa dan bosan lak...

14. Apa perasaan anda menjawab tag ini?
- bangga kerana Umisofie teringatkan saya...

15. Anda rasa tag ini best?
- sangat best sebab tak amik masa yang lama pun...

16. Tag lagi 10 orang....
- Rasanya ramai yang dah jawab tag ni, jd saya tujukan tag ni kepada sesiapa yang belum buat je la ye... pada yang belum buat tu, sudi2kanlah ye...


Tiada ulasan: